onsdag 16 januari 2013

Min önskelista

det är ju tur att man får önska sig saker hur mycket man vill ! just nu handlar hela min hobbytid om att sy, så jag önskar mig massor av bra sygrejer.. egentligen borde jag väl redan köpt en rullkniv och en prymtång, för det är ju inga jättedyra grejer.. men det är ju som roligare att köpa fina tyger..

fast just nu är det förrådet av muddväv och velour som behöver fyllas på mest..vilket inte är lika kul som att köpa mönstrade barntyger... förstår föresten inte.. när jag tittar på bilder av andra människors syrum, hur kan dom/ni ha så mycket tyg? , visst har jag tyger i hyllorna också.. och jag köper massor av tyger... men jag lyckas ju göra slut på dom också..

en janome coverpro håller jag på att försöka spara till, så nångång i framtiden kanske jag har råd att köpa den.. då vill jag ha en bandkantare till den också..såklart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar